1 + 1 blir 2, vi blev 1 tsm..
tjatja bloggen ! :D idag har jag vart helt jävla cp glad ! för det mesta iaf.. känner mej som värsta svikaren men det berättar jag om snart .. iaf , hade int tänkt skriva idag men sen börja jag lyssna på den här :

älskar den :D

går runt å sjunger den typ hela tiden.. xd igår hade jag å dom fiiiinaste bästavännerna man kan ha , Darii å Linda SKIT kul ! gick t Linda å Darii vid 15, å sen börja vi fixa oss (a' iaf ! när vi kom dit så stog typ värsta killgänget utanför å sen hör man typ ett "BOOM!" å vi kollar bak å ser att en ful kille, eller.. det kan ha vart en tjej.. vet typ inte ;s å vi börja as garva xd å killarna ba kolla på henne md värsta blickarna xd sen gick vi in å köpte biljetter t "I rymden finns inga känslor" typ xd det va något md rymden å känslor :P asso, titeln x] filmen va bra , efter filmen gick vi runt lite .. hahahahhah, asso.. vi gick ut från heron å då gick en full fet gubbe in i en glasruta typ xd han FLÖÖÖÖG bak xdd dog av garv .... HAHAHAH..borde ju förfan ha filmat.. -.- fan asso.. xd sen såg vi att huddinge c kom så vi typ sprang över bilvägen , men det va typ fullt md folk där så vi hann ;dd skillz man har asso ;) vi tänkte åka t huddinge men åkte t vårby gård ist.. men ajja.. :) vi träffa några där å va md dom, sen efter typ 1-2 timmar så åkte vi hem t Linda , vi satt å dunka musik i hennes hall, men sen dog min mobil så vi gick hem t mej å hämta min laddare :P det va typ skit kallt ;ooooo iaf.. sen kom hennes mamma hem å vi typ gjorde nåt md henne xd asso .. svårt att förklara men vi blev iaf skit rädda första gångerna xd sen gick vi typ t hennes rum å snacka, smsa lite , fast typ alla sov för klockan va typ halv 3 ;pPpPpPpP sen vakna vi nästa dag, åt frukost å typ klädde på oss, sen kom typ vangi å zana å ställde sej utanför Lindas port å börja klättra på nåt.. då sprang darii ner å typ sa nåt t dom xd men då kom dom in i porten -.- så vi klädde på oss , jagade dom i porten typ, sen gick dom ut , så kastade Linda ett ägg på vangi , fast hon missa precis typ ;o sen kasta Darii ett på zana.. fast hon missa oxå xd å zana stog i hissen.. x] sen gick jag hem å Darii stanna hos Linda, dom typ åkte t vårby, sen ringde Linda mej å sa att jag skulle komma ut , men asso äe på typ fett dåligt humör så gick int ut.. fast sa int de t henne ;/ vet faktiskt int varför.. men ajja, det här inlägget blev ju skit långt xd här kommer några bilder från igår ! :D

innan bio'n :) ♥




FAAAAAIIIIIL ! xd venne varför jag la upp den.. men man måste ju bjuda på sej själv.. riiight ? xd ♥

Dariis keps :P ♥Linda ♥!

darii ♥! vårby flumm xd (kollla bakom oss;)) ♥
fluuuuumm hemma hos Linda ;)
haha .. ;s
FLUMM SOM FAN ! asso, ni vet när man säger "jag dooog av garv" ? fast, man dör int på riktigt ? ;o jag dog på riktigt.. :O :O :O :O


det va den här skiten dom klättra på xd

thatz all 4 NOW ! (: kanske kommer mer sen ;D ♥





Kommentarer
Postat av: elina

såå bra låt! :)

2010-09-05 @ 21:53:20
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
Postat av: felipe

tüngaste, fläshigast blogg

2010-09-14 @ 14:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0