studiedag imorrn :D

tjatja bloggen ;d idag vare typ skit tråk i skolan.. asso omg, så jävla jobbigt.. kolla, hade sagt t en person att ja ska byta t källbrink å dagen efter så vet typ alla :O så jävla cp.. men ajja , idag sluta vi typ tidigare så jag å asta H å märta åkte t stuvsta å gick hem t märta ;) haha vi hade typ inge å göra så vi typ spela nåt spel som va skit svårt å ja å asta fatta typ ingenting.. så vi spela monopol å titta på mtv ist xd  btw.. JAG VANN ! :D höh.. bilder kommer sen, ;d hittar int min usb kabel sak ;o ;s

finns int mkt kvar att skriva om så .. 

orkar int lägga upp några låtar så ni får min braiga spotify profil ; laniisch


 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0