Längesen ..

hejhej bloggen ;D vet att de va längesen .. men har int haft tid att skriva ;o idag gjorde jag typ ingenting på lektionerna.. xd

svenska ; vi typ snacka om valet, men jag smsa å typ gjorde annat xd

matte , jag kolla facit i slutet av boken.. ;$ xd

no ; vi hade typ matte för läraren äe typ sjuk så vi hade vikarie :D (facit där oxå)

idrott ; försov mej så glömde att vi hade idrott ;s

bild ; satt å kolla på när felipe å milan leta efter bilder t deras typ collage xd

mentorstid ; .. vi skrev typ i nån bok , sen snacka hon lite, sen fick vi gå :P

imorrn blire nog int lika kul ;o första lektionen imorrn äe idrott, sen har vi svenska .. spanska, som jag typ suger på å sen so :D de äe okej för läraren äe kul att mobba :) xd

du äe min livsglädje.. lyssnar på ticko - du är .. den ger mej så jävla många minnen ..  finns en annan låt oxå, som *beeeeeeep* skicka t mej .. den äe skit fin, men gör mej ba ledsen. det äe dags att glömma vår vänskap å gå vidare.. saknar tiderna md dej å det kommer nog inga nya, men det finns inge jag kan göra åt saken .

du är - Ticko ♥


vår vänskap äe int perfekt.. men den äe guld å värd att kämpa för.. ♥

ni äe mitt allt, ni äe luften jag andas. vi 3 mot hela fkng världen .. ♥

-.-'



ps.. ny design snart ! ;)

å precis då kommer den låten.. nu kommer jag fan int kunna sova..
F-U-C-K..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0