GLAD !

tjatja bloggen ! :D mår typ mkt mkt mkt bättre nu ! men ajja, hände int mkt idag  å jag vet att jag int har uppdaterat på länge men har int haft lust ;o men im back now :D å jag ska försöka att skriva TVÅ gånger per dag ;) iaf, jag ska sticka t Linda snart å slagga där :P sen imorrn så ska vi fixa oss tsm t skolfotot som äe kl.9 :P höhö.. lite onödig fakta men skit i de ;d just nu så lyssnar jag på musik å snackar md folk på msn å tele ;D åååh.. nu finns det int så mkt mer att berätta faktiskt.. allt som händer i skolan , stannar i skolan liksom :P höhöh... baby we can do it , we can do it all night ;) xd dunkar den ;D juste ! idag gick jag t akuten md pappa på morgonen :O thhaha ni kmr int få veta varför.. x] vi vänta i en hel jävla timme å va där inne i typ 5-10 min -.- men ajja, vet att jag int kmr dö nu iaf.. eller asso, int av det jag trodde .. xd hey ! you look kinda cute ;)

här äe alla videor jag har gjort ;d :



27/5-10 ♥


19/6-10 ♥


5/8-10 ♥




NYA BILDER KOMMER ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0