malin skriver (a)

shululul lanas alla fina läsare och hej finaste lana :d
malin som skriver ;d hahha nejmen. vad brukar man typ skriva när man gästbloggar? :o
vad har ni gjort idag ? - själv har jag varit i skolan. hatar skolan.
men det ska inte ni göra! :D sen var jag ute me Julia :)
sen vid typ halv 6 drog jag hem o käka, och nu sitter jag vid datan o nördar.
lyssnar på musik, chattar & smsar. riktigt nice.
jag är fett seeeeeg idag. haha. jag är fett trög ;o idag på matten min matte lärare typ hjälpte mej för jag inte fatta sen han sa nått jag sa typ va ? 1000 ggr, HAHAHAH xd
vad händer ikväll då ? :D - jag ska typ vara inne på datan, sen ska jag duscha å lite sånt.
jag suger verkligen balle på att gästblogga!
Men vet inte vad jag ska skriva .. :$ så ni får en bild o en låt :D
pusspåer :D älskar dej lana bror (y) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0