va fan ? :O

ska göra ett snabbt inlägg om nåt ja såg på fejjan, det finns en grupp som heter

Tystnaden som uppstår när turkar börjar tala om mänskliga rättigheter


å ja tryckte på den för att kolla på loggen å så , och när jag såg loggen så blev jag typ "förvånad" elr nåt för dom hade kurdistans flagga som gruppbild ? å ja ba va fan ? å ingen typ sa nåt om det, asso är det bara för att göra andra arga elr äe den som gjort gruppen så dum å int vet hur turkiets flagga ser ut ?

ajja idag hände ingen spec förutom att det var skiit varmt å jag va å köpte nya skor :D

bilder kmr snart ;)

KISSES !
//
Lana Knäppaste Frippesson@ fejjan ;) <3333333333

(första bilden jag la upp på bloggen ^^ <3)


Kommentarer
Postat av: Emma N

hahah såg oxå den gruppen , ska oxå köpa skor snart men vet inte vart.. vart köpte du dina ? :) <333

2010-05-24 @ 22:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0