Lana Knäppaste Frippesson@ FB ;) <3

tjeenna tjeenna bloggeeeen ! :D länge sen sist ? xD aah de har vart mycke att göra .. säger vi *host host*..

omg kmr börja gråta snart.. seriöst den här låten ja lyssnar på e såå bra ^^ här e den
lööööööööööööööööööööööööööööv it !

de har hänt mycke dom senaste dagarna men vissa saker vill ja int skriva om för vissa kanske int vill å ja kmr typ börja gråta om ja måste skriva om de å tänka på allt igen.. ajja idag va ja me min ena älskling som ja älskar meeest av allt Lindiish :D vi dog av garv på bussen typ.. elr nej vi dog faktist xD sen hade vi tröööökig matte, no å sån skit sen stack vi t turken (kiosk) å köpte power king (Y) , sen hade vi typ nånting sen idrott , me ja å linda va int me för ja e sjuk , asso förkyld.. på riktigt faktist ;O ja dör på kvällen när ja ska sova typ å min röst e helt cepe-.- de passar ju bra nu när ja ska göra intagnings prov t musik å drama klass å måste sjunga mitt bästa ? -.- ajja tbx t saken xD å linda palla int va me så hon typ täpte igen sina näsborrar så hon lät som en förkyld kalle anka x) ahhaha vi kolla på dom i vår klass när dom typ sprang fram å tbx på fotbolls plan ;P vi störde milan hela tiden , elr nej vi snacka me han å snacka me oss, sen skulle linda lyfta milan på ryggen me hans arsle mot hennes ansikte typ (misstolk) fast hon faila ;D sen knäppte ja upp min BH.. ja tror de va för att ja, linda å milan börja snacak om bhar å då sa milan att de låter roligt när man typ knäpper upp dom å ja ba nej ? å då han ba gör å då gjorde ja de me de va ju så klart int kul, å de va int heller så kul när ja int kunde knäppa den igen å ja skulle t omklädnings rummet för att fixa de me då va alla tvungna att lyssna på läraren i typ 5 min så ja ba stog där å linda typ as garva åt mej -.- å precis när vi sluta å ja skulle t omklädnings rummet så kom bussen -.- me vi tog int den såklart , me ja knäppte min bh å vi sminka om oss , sen gick vi t busshållsplatsen å  där träffa vi elina , som typ skulle t erik linder konsert elr nåt xD å ja ba e de han som va me i talang elr nåt ? hon ba aah ! ja e så nervööös ! å linda ba vem e de ?? laanah vem e de ?? hallå ?? å ja ba han va me i typ talang elr nåt ,, int känd jue ? elina ba joo, lite ;) å ja ba hahah aah ,," lite ", sen kom bussen (björnknulla) , å me den åkte vi t flemings bergs centrum iställe för södertörns bögskola å huddinge kukhus ;) därifrån tog vi fitta iställe för kungens hora för den tar så jävla lång tid ! -.- sen sa ja hejjdåe t linda för vi skulle åt olika håll "/ , när ja kom hem så .. ja venne va ja gjorde xD ja typ titta på tv å messa , sen gick ja t mitt rum ,datan , logga in på fb (Lana Knäppaste Frippesson)  å kolal va som hade hänt dääär, me de va inge spec, så ja börja smsa :D sen messa sanae å fråga om ja vile göra nåt å ja ba okej me sen palla ja int å sa att vi skulle imorrn iställe å hon ba okej :D aah de va typ min dag ;P nu sitter ja å chattar me min älskling Darii å lyssnar på sofijah å några andra ;)

bilder å låtar kommer imorrn :D missa INTE ! ;)

bjuder på en bild från idag , i omklädningsrummet..


























































K.N.U.L.L.A - venne vem xD

Kommentarer
Postat av: darii <3

håll hårt i min hand när änglarna faller

säg ingenting bara håll mig i handen

duu är det finaste jag vet, det finaste jag vet.



Du är det finaste jag vet, det finaste jag vet.

<33333333333333333333333333333333

2010-05-08 @ 16:10:02
URL: http://dariis.blogg.se/
Postat av: Emma & Amanda

gud vilken härlig blogg ! allt bra med dig ?

2010-05-09 @ 00:18:51
URL: http://svenoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0