Sieben, sieben, ai lju-lju, ein, zwei, drei.

Whatup bloggish, shilan här (aka Lanas storasyster). Lana har givit mig äran att göra ett inlägg, och för er som inte känner henne så existerar inte vänlighet i hennes värld, så jag blev lite förvånad när hon bad mig. I vilket fall som helst så sitter vi och dunkar tysk schlager, supergay jag vet, men det är alltid härligt.
Jag sörjer. Det jag älskade mest i den här världen är inte hos mig längre. Jag har nämligen varit hos frisören </3 Hon klippte av halva mitt hår och som grädde på moset fönade hon mitt hår så jag ser ut som om jag precis har hoppat ut ur ett avsnitt av desperate housewives. Men jaja, det växer väl ut nångång.
Ikväll ska jag gå på bio med Simon. Vi gör typ allt tillsammans nu för tiden känns det som. Vi ska se "easy a" wiiie! Jag har velat se den ända sen jag hörde reklamen på spotify, så det passade ju perfekt att Simon var lika taggad som jag.
Sug och svälj, trevlig helg! ♥
Lana gav mig en lektion i fjortis-posing. Jag är en grym elev.

Kommentarer
Postat av: angelika

Lust att vara med i årets blogg? ;)<3

2010-12-31 @ 20:30:58
URL: http://toocoldtoohappen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0