slagg hos darii ;o

hejhej bloggen !

sorry att jag inte skrev igår , men jag slagga hos darii så vi höll på me annat ;d idag va jag me Linda å Darii, vi tänkte ta hål i örat, asso typ 2 cm över där man brukar ha hål i öronsnibben, elle va fan de heter xd men sen när vi kom dit så fick vi inte (faaaaail!) för vi hade int me oss någon vuxen ;o så vi åkte t vårby å typ va där lite, sen dog min mobil så va tvungen att hämta mina saker hos darii å sen åka hem ;( skulle ha vart me dom när mobil va laddad men sen kunde jag typ inte ;'(  idag skulle ha blivit en speciell dag för oss, men mest för darii.. ska snacka me henne sen å fråga hur det gick :PpPp höhö.. ehm har typ inge att skriva nu så slänger in dagens låt å bild ;D ♥



♥ !!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Maja fritzell

du är sjukt söt !

2010-08-20 @ 22:25:15
URL: http://troublemaker.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0