I love the way you lie

Just gonna stand there And watch me burn ?

But that's alright Because I like The way it hurts

Just gonna stand there And hear me cry ?

But that's alright Because I love The way you lie

I love the way you lie..


shiit , hon äe så jävla bra..

haha vet att ja sa att jag skulle ut me Linda, men det regnar som fan, så vi ska ut imorrn ist tror ja ;d haha , ehm nu snackar vi på msn å ja drogar musik så klart ;) finns int mkt att skriva men men ..

tänkte lägga upp en text jag skrev på min mobil förut när ja va i spanien.. ska kolla om ja har skrivit in den i datan ;) ååh ! saknar darii så jävla mkt.. visste int att man kunde få så här ont , bara av att sakna,, ;/





Kommentarer
Postat av: micca

Hejhej! Haft en bra helg? :)

Kika gärna in på min blogg och tyck till.

Svarar gärna på frågar om det är något du vill veta.

Gillar du bloggen eller bara vill göra mig glad så lägg då till mig på bloglovin'.

Här har du en länk till det: MICHABÄSTELA

Har du haft en bra dag?

kram♥

2010-08-08 @ 22:10:09
URL: http://michabastela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0