shuue shuue :D <3

tja bloggen ! x)

idag va ja i stan me the family o gick runt me d va inge kul så vi typ åkte t gustavsberg (vet faan nt vf xD) o typ kolla på min mammas mormors gamla hus o typ där min mamma bodde förut o så .. de va typ bara gamlingar som bodde där o mamma ba " vi höll på o skriva på ett konstrakt att vi skulle bo där (asså t ett hus) me sen hitta vi d här huset" o ja ba fan vilken tur ! ;D annars skulle ja ju aldrig ha träffat alla mina älsklingar ^^  o ja skulle typ va helt körd i huvudet x) elr ja venne .. :S sen åkte vi hem (:D) nu fixar jag min kontaktlista så alla heter sitt för och efternamn ;D iaf ja kommer typ inte kunna smsa t på torsdag (inte kul oliwer ! -.-') för pappa satt spärr på mitt abonnemang för ja slösa för mycke me den skulle han ha fixat när dom börja en ny räkning för den här månaden me han gjorde för tidigt (-.-) så ja måste vänta t torsdag typ.. o ja kan nt ringa heller ! (super b !) ja kan ba svara o få sms.. :'( ajja får väl va inne på msn ofta.. nu lyssnar ja på musik, o ska logga in på msn o kolla vilka som e inne ^^  ska fixa ny header oxå , om ni har några  bra hemsidor t d så kommentera elr skicka ett mejl t : [email protected] ;D

see yaa ;d



nån random låt som börja spelas på min mobil :P  :


kisses
// LbF

Kommentarer
Postat av: - katarinas♥

sööt bild !♥

2010-04-03 @ 21:34:56
URL: http://katarinaaas.blogg.se/
Postat av: Laniisch

tack :) <3

2010-04-04 @ 11:42:32
URL: http://laaanahfrippesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0