:) <3

när ja tänker tbx på allt som har hänt., så märker jag vilka som är mina äkta vänner o inte., tack alla som stått på min sida, o nt lämnat mej när de blivit svårt :) eloisa, ja förtjänar inte en så bra vän som dej , du har aldrig snackat skit om mej, o ärligt talat så är du en riktig äkta vän, även om ja ba känt dej i snart 3 år så känns de som att ja känt dej i hela mitt liv:) sanae, vi har gått igenom så jävla mycke bra o  dåligt me d slutar alltid me att vi står tsm:) ja älskar dej otroligt mycke, o som du sa till mej , du är min ängel:) rorre, du e min fotbollsgalna riktigt braiga vän:) vi har såå många minnen ja kan sitta o garva åt hur jävla länge som helst:) linda, vi va inte så bra vänner från början me nu e vi klassens siamesiska tvillingar (tvillingar som sitter ihop ;)) , vi är så jävla klantiga o alla lärare HATAR oss o vill t.o.m att vi ska ta självmord me vi har lovat att bättra oss fast de blir nog inte bättre än så här xDvi e mobbade mobbare xp till alla som ja har skrivit om, ja älskar er för er, o alla minnen ni gett mej, dåliga,sorgliga,roliga, klantiga., alla dom är minnan för livet som ja kommer ha me mej t graven. ja kommer ha me mej er t graven (i hjärtat ofc ;) ) ja älskar er otroligt myckeba så ni vet de :) de tack vare er ja är den personen ja e idag, tack så otroligt mycke ! :D vi kommer alltid  att vara lila gruppen ^^ , vi hade de svårt o jobbigt i slutet me ja vet att när vi gick ut ur kyrkan , o sen kom t skolan, och spela en sista match på fotbollsplan så va alla knäkta :'( saknar er otroligt mycke men vi har våra minnen, o dom kommer vi inte glömma :) nv1, vi e verkligen inte en såkallad perfekt klass men vi har haft våra stunder :


lite bilder på allt möjligt ja kunde hitta från klassresan t GBG ;D och nya me nv1 :

min, rorre, elo och.. nån annans hand, kanske lindas me e int säker :P vi e iaf på flempans tågstation på väg t göteborg :D

min grupp som ja va tvungen att gå me va joan, marcus o rorre :P ja e på höger sida .. me tro mej ja såg helt jävla muppad ut där ;S förresten , du säger att ja har ändrats ? kolla på dej själv innan :O

min gå-grupp på typ danilos ? :P

rorres man va otrogen :( .. xD <3333333333

hon skulle såklaaart klättra ^^

thhahah göteborgare verkar int gilla henne iaf xD

min sov-grupp bestod av mej , elo, rorre, linda och senap ;D

busstabell,läs noooooga ;)

aaaaaaaww ! ^^ :P


<3

nån luffare som vinka t mej  o rorre ;S

liiite flöm på tåget ;D

thahaha ! rorre har typ damp o linda försöker lugna ner henne ;P
reklam *host host * ;)

:P linda :P

chrizzyyyyy ;)

gullig du e ! :) (stolt fotograf xD)

löööööööööööööööööööv :D

rektorn fick typ damp på chrizzzy "/ (xD)

the "cool" cr3w ;D

gullig ^^

rorre : "ni sa int att ja skulle va m han :O" thha ne drev hon sa nt så me senare i veckan så spotta hon ut sitt tuggummi på han så typ alla dampa på henne , me ja försvarade henne ofc xD <33

framme i gbg på the tågstation :D
the g´s (kanske nt finaste bilden men, men men, thahah xD )

omg sanae kommer sååå döda mej när hon ser den här bilden x) ps, för er som int vet så e sanae hon i BLÅ KOFTAAAAH ;D

martina o ronja :)

förlåt linda x)

thhahah chrixxy ;)


OMFG !!!!!!!! thahahahahahahahahahaahhaa omg hahahahhahahah ! så jäva skön ^^

the "cool" cr3w igen xp <3

thhaahah gayys ;)

omfg ...

omg omg omg :D


hahah , jävla sanna tvinga oss slänga våra ballonger -.- xD

thhaha ja o rorre i .. typ nåt tält ;)

chrizzy o stefan :P

ja o rorre köpte nån äcklig slime me saker i ;D

hela klassen på pizza hut ;P

siamesiska tvillingar från 1863 :O :O :O

inge kommentarer, me ja bjuder på den här så ni får garva ...... ;S

sängen :D

bilder på dom flesta från nv1, me dom e ganska tion :P

min happy moment me milans mössa :D

thhahah ..

såå nu finns d inga fler bilder, ba videor ja kanske lägger upp snart :)

ajja detta inlägget e t alla lila masmo barn ;D och nv1 ;)

kommentera :*

kisses
//Laniisch ;)

bjuuder ;D








Kommentarer
Postat av: Elo

OMG! fan vad länge sen=D jag fick typ tåraar<3 meh shitt... saknar er lila cr3w!

2010-04-13 @ 20:17:44
Postat av: rorre!!!

HAHAHA titta på mig!! ja finns ju med typ hela tiden=P

haha joan fick tuggumit på hakan o den ba satt fast=D

MINNEN FÖR LIVET ASSÅ<3

marcus o du bråka heeela tiden=P

du måste skicka bilderna till mig!!<3

LOVE YA<3

2010-04-15 @ 18:11:26
Postat av: Laaanah

sv t rorre: hahah me titta på mej då ? me såklart du va ju me mej hela tiden så du va på alla bilder ;P aah minnen för livet ^^ amen marcus e cp.. ha ne d fortfarande fan du skulle sett hur han åt en klubba :S asså uuuuscchh ! fråga liindisch ;P LOVA YA 2 ;D <333



sv t Elo : saknar lila cr3w oxå ^^ ! fan vill åka dit igen ;P <3

2010-04-15 @ 19:14:59
URL: http://laaanahfrippesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0